Latijns-Amerika - Reisverslagen van Susanne van der Kooij - WaarBenJij.nu Latijns-Amerika - Reisverslagen van Susanne van der Kooij - WaarBenJij.nu

Latijns-Amerika

Hoi allemaal,

16 Februari vertrek ik naar Latijns-Amerika om Spaans te leren, cacao te onderzoeken, de Andes de beklimmen en alle dingen die een echte backpacker zou moeten doen op reis!

Ik vind het heel leuk deze blog bij te houden zowel voor iedereen in Nederlands als voor mezelf! Ik hoop dat jullie het leuk vinden te lezen wat ik zoal uitspook in:

Costa Rica
Panama
Ecuador
Peru
Bolivia
Chili &
Argentinie

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2014

Bolivian bloqueo's

23 Mei 2014

Peruvian flat?

22 April 2014

Un dollar Un dollar!

25 Maart 2014

San blas and the Kuna Indians

24 Maart 2014

Costa rica Vs. Panama
Susanne

Hoi allemaal, 16 Februari vertrek ik naar Latijns-Amerika om Spaans te leren, cacao te onderzoeken, de Andes de beklimmen en alle dingen die een echte backpacker zou moeten doen op reis! Ik vind het heel leuk deze blog bij te houden zowel voor iedereen in Nederlands als voor mezelf! Ik hoop dat jullie het leuk vinden te lezen wat ik zoal uitspook in: Costa Rica Panama Ecuador Peru Bolivia Chili & Argentinie Ik zal af en toe op skype online zijn en in hostels heb ik gewoon wifi. Dus als je het leuk vind om contact te houden: Tel: 0031624106029 Skypenaam: susannevanderkooij Tot over 5 maanden!

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9762

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 31 December 2014

Latijns-Amerika

Landen bezocht: