Het laatste avondmaal - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Susanne Kooij - WaarBenJij.nu Het laatste avondmaal - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Susanne Kooij - WaarBenJij.nu

Het laatste avondmaal

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Susanne

15 Februari 2014 | Nederland, Purmerend

Hoi allemaal,

Morgenochtend is het zo ver: ik vertrek voor 5 maanden naar Latijns-Amerika! Om half 8 vlieg ik naar de hoofstad van Costa Rica, San Jose. Aangezien mijn backpack nog niet is ingepakt, is dit even een kort berichtje, maar ik hoop de volgende keer als ik blog uitgebreid te kunnen vertellen over mijn avonturen!

Als je het leuk vind om contact te houden (ik in ieder geval wel!):

Mijn nieuwe telefoonnummer 0031624106029
Skypenaam: susannevanderkooij

Liefs voor het laatst uit het saaie Purmerend!

  • 15 Februari 2014 - 21:50

    Martin:

    Geniet ervan! Ga je zeker volgen..

  • 16 Februari 2014 - 09:56

    Linda Schagen:

    Hoi Susanne je bent nu al een paar uur onderweg. De stres van het inpakken van je backpack is achter de rug. Je kunt gaan genieten. Ik ga je zeker volgen. Veel plezier.

  • 17 Februari 2014 - 16:48

    Mam:

    Suus in Costa Rica, nu je backpack nog!! Blij dat je goed bent aangekomen, mam xxx

  • 20 Februari 2014 - 19:51

    Oma Truus:

    Veel succes Suusje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Hoi allemaal, 16 Februari vertrek ik naar Latijns-Amerika om Spaans te leren, cacao te onderzoeken, de Andes de beklimmen en alle dingen die een echte backpacker zou moeten doen op reis! Ik vind het heel leuk deze blog bij te houden zowel voor iedereen in Nederlands als voor mezelf! Ik hoop dat jullie het leuk vinden te lezen wat ik zoal uitspook in: Costa Rica Panama Ecuador Peru Bolivia Chili & Argentinie Ik zal af en toe op skype online zijn en in hostels heb ik gewoon wifi. Dus als je het leuk vind om contact te houden: Tel: 0031624106029 Skypenaam: susannevanderkooij Tot over 5 maanden!

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 9767

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 31 December 2014

Latijns-Amerika

Landen bezocht: